Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

«Դու­խով» վար­չա­պետն ու «հպարտ» քա­ղա­քա­ցին

«Դու­խով» վար­չա­պետն ու «հպարտ» քա­ղա­քա­ցին
28.04.2020 | 00:10
Դիտվել է՝ 31840

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ